avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel przejazd miejski

Poniedziałek, 21 lipca 2008 · dodano: 21.07.2008 | Komentarze 2

Cel przejazd miejski i"lekko"podmiejski:)
Trasa Lea-Konickiego-Al.Armii Krajowej(ścieżka rowerowa)-chaszcze-Odlewnicza-Buszka
(cały czas ścieżka rowerowa)-Reymonta-Czysta-Dolnych Młynów-Krupnicza-Szewska-Rynek Gł.-Sienna-Wielopole-Grzegórzecka-Al.Daszyńskiego-Podgórska(Galeria Kazimierz)-
Kotlarska(ścieżka rowerowa odzyskuje dawną świetność :))-Rondo Grzegórzeckie(prace posuwają się powoli ku końcowi)-Al.Pokoju-Dąbie-Plaza-M 1-Rondo 308 Dywizjonu-
alejki przez Park Lotników Polskich(odpoczynek)-Al.Jana Pawła II(ścieżka rowerowa)-
Mogilska-Rondo Mogilskie-Lubomirskiego-Rakowicka-Lubicz-przejście pod Dworcem Gł.-
Planty-Pijarska-Św.Jana-Rynek Gł.-Wiślna-Planty-Piłsudskiego-Błonia(wokół)-
Piastowska-dom :)
Chłodzik się zrobił(dobrze, że przewidziałem ten fakt i przyodziałem górny ubiór ciepły na krótki rękawek :D dół bez zmian :P)
Pogoda ciepło, ale nie za bardzo, wiaterek, pochmurnie, bez opadów, słońce jak by chciało wyjść lecz nie mogło :D:>:D