avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel M1 i okolice, Rondo Grzegórzeckie

Poniedziałek, 29 września 2008 · dodano: 29.09.2008 | Komentarze 2

Cel M1 i okolice, Rondo Grzegórzeckie i Rondo Mogilskie :D
Trasa Lea-Rolnicza-Piastowska(ulica)-Błonia(ścieżka rowerowa)-Al.Krasińskiego-Smoleńsk-Planty-Wiślna-Rynek Gł.-Mikołajska-Kopernika(ścieżka rowerowa)-Al.Powstania Warszawskiego(nowa ścieżka rowerowa, łącząca dwa Ronda)-Rondo Grzegórzeckie(już ukończone i oddane do użytku, nowa ścieżka rowerowa)-Kotlarska-pod Most Kotlarski-zawrotka-Kotlarska-Rondo Grzegórzeckie-
Al.Pokoju(ścieżka rowerowa)-Rogozińskiego-Grzegórzecka-Al.Pokoju-Dąbie-Al.Pokoju
-M1(ścieżka rowerowa)-Nowohucka-Rondo 308 Dywizjonu-Al.Pokoju-Plaza-Decathlon-Dąbie-Al.Pokoju-Rondo Grzegórzeckie(nowa ścieżka rowerowa, łącząca dwa Ronda)-Al.Powstania Warszawskiego-Rondo Mogilskie(cały czas ścieżka rowerowa)-wyjazd na Lubomirskiego-Rakowicka-Lubicz-wyjście na Pl.Kolejowy-Galeria Krakowska-Dworzec Gł.-Pawia-Warszawska(ścieżka rowerowa)-pl.Matejki-
Planty-Floriańska-Rynek Gł.(przygotowania do "Off Camera" 1.Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego)-Wiślna-Planty(UJ)-Krupnicza(ścieżka rowerowa)-Ingardena-Oleandry-Błonia-Piastowska(alejka)-domalek :D
Pogoda ciepło, lekko chłodno, przyjemnie :)