avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel Międzynarodowy Port Lotniczy

Sobota, 25 października 2008 · dodano: 25.10.2008 | Komentarze 2

Cel Międzynarodowy Port Lotniczy i okolice :)
Trasa Piastowska-Al.Armii Krajowej(ulica, ścieżka rowerowa)-ścieżka w terenie(chaszcze)-Odlewnicza-Hamernia-Na Błonie-wał nad Rudawą-Zakliki z Mydlnik-
Podłużna(podjażdzik nad podjazdzikami mój ulubiony, następnie miał być skręt w ścieżkę-teren wokół działek, ale gdy zobaczyłem sam wjazd"mocno"błotniasty to zrezygnowałem z tej traski, bo w dalszej części zapewne nieprzejezdna by była;P)-Olszanicka-Majówny-Jantarowa-Krzyżówka-teren polno-gliniasto-kamienisty(błotnisto-kałużowy)-zboczenie-zjazd w lasek(rozwidlenia dróżek i ścieżynek)-pod teren chroniony(stawiki)-zawrotka-ul.Pięciu Stawów-ul.Podkamycze(między stawikami, przez mostek)-ul.Krakowska-zawrotka-Podkamycze-Pięciu Stawów-lasek-wyjazd na traskę(z której wcześniej zjechałem) polną-teren polny(wspaniały widok na całe lotnisko, w tym na sam pas startowy<nieco zamglony>oświetlenie lotniska włączone ;)odpoczynek, konsumpcja)-zjazd na Spacerowa"dziki"taras widokowy(samoloty lądujące jak i startujące we mgle-widoki bezcenne ;))-powrót-Krzyżówka(teren)-Jantarowa-Majówny-Korzeniaka-Skargi-Majówny-Olszanicka-Królowej Jadwigi-Piastowska-Błonia-Piastowska-domuniek :>
Pogoda mglisto, chłodnawo, wietrznie, następnie lekkie słoneczko, ciepło ;)
Pozdrowerek dla wszystkich"i tak siedzi na bajku człowiek z liściem na głowie