avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt Arkus&Romet

Objazd na Rataje, Żegrze powrót przez Maltę :)

Poniedziałek, 13 czerwca 2016 · dodano: 13.06.2016 | Komentarze 0

Trasa Nowowiejskiego (kontrapas ścieżka rowerowa), Kościuszki, Półwiejska, Królowej Jadwigi, most Królowej Jadwigi, Krzywoustego, rondo Rataje, Zamenhofa, rondo Starołęka, Hetmańska, rondo Żegrze, Żegrze, Chartowo, Piaśnicka, Trasa Kórnicka (ścieżka rowerowa), Kurlandzka, Szwajcarska, Dymka, Baraniaka, nad Maltą, kładka pieszo-rowerowa nad Baraniaka, Galeria Malta, zawrotka, kładka pieszo-rowerowa nad Baraniaka, wokół Malty alejkami, rondo Sródka, Wyszyńskiego, most Chrobrego, Chwaliszewo, Wielka, Stary Rynek, Paderewskiego, pl. Wolności, Nowowiejskiego (kontrapas ścieżka rowerowa) , domeczek :)

"Kopiec kreta" przy Malcie © wojtas71
Jezioro Malta © wojtas71
Jezioro Malta 2
Jezioro Malta 2 © wojtas71
Pogoda nieco inna niż ostatnio ciepło, duszno, bez słońca, pochmurnie lekkie pokrapywanie i deszczowe niebo w rezultacie deszcz, ale jak juz dotarłem do domku :(