avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Centrum, Ruczaj, Skotniki, Pychowice-Trasa Tyniecka ;)

Piątek, 15 maja 2009 · dodano: 15.05.2009 | Komentarze 2

Cel centrum, Ruczaj, Skotniki, Pychowice-Trasa Tyniecka :)
Trasa Lea-Królewska-pl.Inwalidów(Wystawa: 1.Konkurs"Jeden Dzień z Życia Miasta", 2.Muzeum Historyczne Miasta Krakowa"Miejsca Pamięci narodowej Kraków 1939-1945")-Park Krakowski-Al.Mickiewicza(chodnik, korek blachosmrodów)-Al.Krasińskiego(jak wcześniej)-Smoleńsk-Planty-Wiślna-Rynek Gł.(Festiwal Nauki w Krakowie)-Grodzka(cały czas ścieżka rowerowa)-Św.Idziego-Bernardyńska-Smocza-Planty-pod Most Grunwaldzki-wał nadwiślany(balon widokowy)-Most Piłsudskiego-Legionów Piłsudskiego-Kalwaryjska-Rondo Matecznego-Wadowicka(chodnik, korek blachosmrodów)-Łagiewniki-Brożka(alejka)-Kapelanka-Kobierzyńska(ścieżka rowerowa)-Grota-Roweckiego(alejka)-Bobrzyńskiego-rondo-teren-Obrońców Helu-Skotnicka(asfalt, ścieżka, teren ziemno-kamienisty, lasek)-Tyniecka-Trasa Tyniecka(ścieżka rowerowa)-pod Most Zwierzyniecki-Trasa Tyniecka-Most Dębnicki-Kościuszki-Włóczków(cały czas ścieżka rowerowa)-Ujejskiego-Dunin-Wąsowicza-Kałuży-Błonia-Piastowska-domek :>

Wystawa fotograficzna 1 © wojtas71

Skotniki © wojtas71

Skotniki (w tle Klasztor na Bielanach) © wojtas71

Skotniki (w tle Kopiec Kościuszki) © wojtas71

Poniżej fragment wyremontowanej trasy (nowa nawierzchnia zastąpiła stary, zniszczony, pomalowany, z napisami niecenzurowanymi i potłuczonym szkłem z butelek po piwie asfalt)
Trasa Tyniecka (ścieżka rowerowa) © wojtas71

Pogoda bardzo ciepło, słonecznie superowo :D
Puls min.96 max.162 śr.134
Max.- 36,7 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich tu lukających :D