avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Ciąg dalszy jazdy rekreacyjno-trningowej :)

Czwartek, 25 czerwca 2009 · dodano: 25.06.2009 | Komentarze 0

Cel ciąg dalszy jazdy rekreacyjno-treningowej :)
Widząc, że pogoda utrzymuje się w stabilności bezopadowej wyruszyłem (ledwo ujechałem parę metrów zaczęło kropić :P tyle, iż przy świecącym słonku :)), więc nie zastanawiając się dłużej pojechałem dalej :D
Trasa Lea-Gramatyka-Nawojki-Budryka(miasteczko studenckie)-Chodowieckiego-Cichy Kącik-alejka(byłe baseny KSCracovia niestety znowu nie było nikogo :(, a już myślałem, że kogoś spotkam :P)-Błonia(ścieżka rowerowa)-Kałuży(ścieżka rowerowa)-Dunin-Wąsowicza-Ujejskiego-Włóczków-Kościuszki-Zwierzyniecka-Franciszkańska-Grodzka-Rynek Gł.-Sienna-Starowiślna-Dietla-Grzegórzecka(ścieżka rowerowa)-pod most kolejowy-Grzegórzecka-Daszyńskiego-Masarska-Rzeźnicza-Grzegórzecka-Rondo Grzegórzeckie(ścieżka rowerowa)-Al.Pokoju-Kordylewskiego-Sądowa-Przy Rondzie-Mosiężnicza-Mogilska(częściowo ścieżka rowerowa)-pod mosty kolejowe-Mogilska-Wieczysta(cały czas ścieżka rowerowa)-Meissnera-Rondo Młyńskie-Młyńska-Rondo Polsadu-Lublańska-Rondo Barei-Dobrego Pasterza-29 Listopada-pod Estakadę Rozwadowskiego-29 Listopada(częściowo ścieżka rowerowa)-zjazd/sprowadzenie na Pawią-Pawia-"Galeria Krakowska"-Dworzec Gł.-przejście podziemne pod Dworcem Gł.-Planty-Pijarska(remont ulicy)-Św.Jana(remont ulicy)-Rynek Gł.-Wiślna-Planty-Smoleńsk(kontrapas, ścieżka rowerowa)-przejazd Krasińskiego-Focha-Błonia(odpoczynek konsumpcja"wisienek":P, 3 kółeczka wokół)-Piastowska(alejka)-chaciora :>
Pogoda ciepło, duszno, wietrznie, słoneczno-pochmurnie, muszkowato, na początku kropienie deszczyku ogólnie wytrzymało ;P:D
Puls min.99 max.158 śr.135
Śr.- 19,42 km/h
Max.- 34,58 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich tu lukających :D