avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Przejażdżka taka sobie miało być inaczej...

Wtorek, 30 czerwca 2009 · dodano: 30.06.2009 | Komentarze 0

Cel przejażdżka taka sobie miało być inaczej, a wyszło jak wyszło :)
Trasa Lea-Gramatyka-Nawojki-Budryka(miasteczko studenckie)-Chodowieckiego-Błonia(ścieżka rowerowa, tu złapał mnie deszcz :P)-przejazd Al.Krasińskiego-wał nadwiślany-Wawel-Smok-Bernardyńska-Smocza(w oczekiwaniu miałem się z kimś spotkać na przejażdżkę, ale niestety coś wypadło :()-Św.Idziego-Grodzka(ścieżka rowerowa)-Rynek Gł.-Mikołajska-Kopernika(ścieżka rowerowa)-Rondo Mogilskie-Mogilska-Wieczysta-Jana Pawła II-Park AWF(ścieżka terenowa, alejki)-Al.Pokoju(ścieżka wzdłuż)-Rondo -Al.Pokoju-M 1-wał nadwiślany-pod Most Stopień wodny Dąbie-wał nadwiślany-pod most kolejowy-pod Most Kotlarski-Bulwar -pod most kolejowy-pod Most Piłsudskiego-Bulwar -pod Most Grunwaldzki-wyjazd na wał nadwiślany-Wawel-przejazd Al.Krasińskiego-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-chatka :P
Pogoda bardzo ciepło, słonecznie, "chwilowy" deszczyk, muszkowato :D
Puls min.102 max.136 śr.118
Śr.- 16,46 km/h
Max.- 34,90 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich tu lukających :D