avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt Accent Shannon

Południowo - wschodnia część i centrum miasta :)

Środa, 31 maja 2023 · dodano: 31.05.2023 | Komentarze 0

Trasa osiedlówka - Kaznowskiego - E. Massalskiego - Sylurska - Piekoszowska - Nowa ścieżka rowerowa pod Karczówkę (podjaździk) - Benedyktyńska - ścieżka ziemna - Kryształowa - Krakowska (ścieżka pieszo - rowerowa) - Grzybowa - pod tory kolejowe - GreenVelo - Biesak (teren) - Żwirowa - Tor Pumptrack, Siłownia zewnętrzna, fitness - Al. Legionów (ścieżka pieszo - rowerowa, podjaździk) - Plac im. Marszałka Józefa Piłsudskiego - rondo Krakowska - Jana Pawła II (chodnik) - skrzyżowanie - chodnik - Wojska Polskiego - Prosta (podjaździk) - Tarnowska (ulica, ścieżka pieszo - rowerowa) - skrzyżowanie - Bohaterów Warszawy (ścieżka pieszo - rowerowa) - Szczecińska (ulica) - skrzyżowanie - Poleska - rondo Domaszowska (w dalszym ciągu remont, ale powoli ku końcowi) - skrzyżowanie/rondo - al. Tysiąclecia Państwa Polskiego (ścieżka pieszo - rowerowa) - skrzyżowanie - Pocieszka - skrzyżowanie - Pocieszka - Wiosenna - osiedlówka - zjazd nad Dolinę Silnicy - mostek - zjazd na odpoczynek i konsumpcję - ścieżka rowerowa wzdłuż - pod rondo - Planty (ścieżka rowerowa) - Promenada wzdłuż Silnicy (ścieżka rowerowa) - Solna - Park Staszica - Skwer Wolontariuszy - pod Ogrodową - Skwer Harcerzy i aleja sław (ścieżka pieszo - rowerowa) - przez Kaczmarka - Krakowska (ścieżka pieszo - rowerowa) - Kadzielnia - Pakosz - Krakowska (ścieżka rowerowa) - Jagiellońska (podjaździk) - Artwińskiego - Podklasztorna - rondo - Grunwaldzka (ścieżka rowerowa) - rondo - Szajnowicza - Iwanowa (ścieżka rowerowa) - E. Massalskiego (ulica) - Kaznowskiego - osiedlówka - domek ;)
Pogoda ciepło, słonecznie, przyjemnie, błękitne niebo :)
Pozd[b]rower[/b]ek dla wszystkich odwiedzających mnie :)