avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Skała, Pieskowa Skała, Ojców...:)

Piątek, 21 sierpnia 2009 · dodano: 21.08.2009 | Komentarze 6

Cel Skała, Pieskowa Skała, Ojców...:)
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Piastowska-Głowackiego-Czyżewskiego-wiadukt-Wybickiego-Racławicka-Park Wyspiańskiego-Łokietka-Opolska-Wyki-Pachońskiego-Tajber-Zielińska-Glogera-Krakowskie Przedmieście-Zielonki-Januszowice(początek podjaździku narastający z każdą miejscowością)-Przybysławice-Brzozówka-Cianowice-Skała(Rynek, pomnik, fontanna)-kierunek Grodzisko-skręt na Pieskowa Skała(skały, stawy, Zamek)-Sułoszowa-zawrotka-Pieskowa Skała-Grodzisko-Kapliczka "w skale"-Kaplica "Na wodzie"-Zamek w Ojcowie-Ojców-ścieżka czarny szlak-Brama Krakowska-serpentyny-wyjazd na Murownia-skręt w prawo-Czajowice-Jerzmanowice-zawrotka-Czajowice-Murownia-Wierzchowie-Biały Kościół-Wielka Wieś-Szyce-Modlnica-Modlniczka-Budzyń-Jasnogórska-Rondo Ofiar Katynia-Armii Krajowej-pod mosty kolejowe-Armii Krajowej-pod i na Bronowicka-Piastowska-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-chatunia ;)

Skała © wojtas71

Ojców 7 (ruiny Zamku, brama wejściowo-wjazdowa 2) © wojtas71

Ojców 8 (alejka parkowa) © wojtas71

Ojców 9 (serpentyny) © wojtas71

Pogoda bardzo ciepło, bardzo słonecznie, błękitne niebo :)
Puls min.106 max.172 śr.137
Śr.- 21,36 km/h
Max.- 45,61 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich tu lukających :D

wojtas71
| 20:48 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj robin wiesz w znacznej odległości poza miastem jest naprawdę super tj. traski i "ciekawostki" znane mi z pieszych :P wypadów ;) Mam wstępny plan, ale zależeć będzie on od wielu czynników.Pozdrowerek :)
robin
| 03:57 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Super że jeździsz po podobnych trasach i zauważasz to czego ja nie zauważyłem. To gdzie ruszamy w tym tygodniu. :) Pozdrawiam
wojtas71
| 20:26 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj somekind mam takie szczęście mieszkać 'kawałek" (dystans :P) od nich - tych widoków :D Co do Twoich stron to bym się sprzeczał :> również masz ciekawe, tylko jakbyś sfocił to by było git ;) Pozdrowerek :)
somekind
| 18:52 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Niezły dystans i ciekawe widoki :) Tylko pozazdrościć, w moich okolicach tak ładnie nie ma :(
wojtas71
| 09:54 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Prawie podłączony i śledzący :P, a tak na poważnie spełniam swoje marzenia ;) w "długich" dystansach :D Pozdrowerek :)
robin
| 20:57 piątek, 21 sierpnia 2009 | linkuj Chyba się podłączyłeś do mojego gps albo mnie śledzisz :) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esukc