Trasa Lea-Piastowska-Błonia(ścieżka rowerowa)-Al.Krasińskiego-Most...">

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Tor Kajakarstwa Górskiego, kładka :)

Niedziela, 27 września 2009 · dodano: 27.09.2009 | Komentarze 6

Cel Tor Kajakarstwa Górskiego, kładka :)
Po dniu nie jazdy (spotkanko poza Krakowem) korzystając z czasu i pogody już jesiennej ;P wyruszyłem na trasę raczej "spacerowo" :>
Trasa Lea-Piastowska-Błonia(ścieżka rowerowa)-Al.Krasińskiego-Most Dębnicki-wał nadwiślany-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-Tyniecka-Tor Kajakarstwa Górskiego(3 kółeczka wokół)-na Stopień Wodny Kościuszko(kładka)-Mirowska(ścieżka rowerowa)-Księcia Józefa(ścieżka, chodnik, ścieżka rowerowa)-pod Most Zwierzyniecki-Salwator-Kasztelańska(ścieżka rowerowa)-przez Błonia i ścieżka rowerowa-Piastowska(alejka)-chaciora :P
PS. Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-jak nazwa wskazuje "rowerowa", a po drodze oprócz nich (jak to miało miejsce dzisiaj :/) można było spotkać: rolkarzy, spacerowiczów (wózki z małymi dziećmi, dzieciaki na rowerkach, psy) masakra po prostu wrrr...
Zdążyć przed...

Zachód słońca (widok z Trasy Tynieckiej) © wojtas71

Jesiennie Klasztor oo.Kamedułów na Bielanach (widok z Trasy Tynieckiej) © wojtas71

Jesiennie Belweder (widok z Trasy Tynieckiej) © wojtas71

Nocnie-mrocznie Klasztor oo.Kamedułów na Bielanach (widok ze ścieżki rowerowej) © wojtas71

Pogoda ciepło-chłodno, słonecznie-mrocznie, muszkowato :)
Puls min.96 max.154 śr.125
Śr.- 22,25 km/h
Max.- 33,67 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich tu lukających :D

wojtas71
| 21:14 wtorek, 29 września 2009 | linkuj Kajman ano szkoda :/ ja już na światłach i niedaleko wyjeżdżam ;) Pozdrowerek :)
Kajman
| 20:55 wtorek, 29 września 2009 | linkuj Szkoda, że dzień coraz krótszy, wycieczki rowerowe w stronę Krakowa trzeba będzie zostawić na przyszły rok:(
wojtas71
| 20:44 poniedziałek, 28 września 2009 | linkuj niradhara tak ;) zgadza się :> szczególnie klasztorki i opactwa tam znajduję spokój, wyciszenie i siły.Pozdrowerek :)
niradhara
| 04:55 poniedziałek, 28 września 2009 | linkuj Kraków i okolice są tak fotogeniczne, że grzechem byłoby nie wstawiać fotek ;)
wojtas71
| 21:42 niedziela, 27 września 2009 | linkuj Nie , nie to innego typu spotkanie ;P, fotki już są ;) Pozdrowerek :)
robin
| 21:12 niedziela, 27 września 2009 | linkuj Myślałem, że Ty na jakąś Masę poza Krakowem pojechałeś! Zdjęcia masz z opóźnieniem ale zawsze masz. Ja rankiem przez kładkę przejeżdżałem. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr