avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Międzynarodowy Port Lotniczy, Kryspinów, kładka i Tor Kajakarstwa Górskiego :>

Poniedziałek, 26 października 2009 · dodano: 26.10.2009 | Komentarze 5

Cel Międzynarodowy Port Lotniczy, Kryspinów, kładka i Tor Kajakarstwa Górskiego :>
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Piastowska-Bronowicka(lekki korek blachosmrodów)-Balicka-Mydlniki(lekki korek blachosmrodów)-Balicka-Krakowska(po lewej stawy rybne I i II)-Spacerowa-"dziki"taras widokowy-wyjaździk asfaltówką pod teren widokowy(wyżej niż "dziki")-zawrotka-zjazd na Spacerową-po asfaltówce w dół-ponownie"dziki"taras widokowy-zjazd-Krakowska-pod A 4-wyjazd Na Lotnisko-rondo-Na Lotnisko-Kryspinów-Księcia Józefa-pod A 4-Księcia Józefa-Bielany-Księcia Józefa(podjaździk)-serpentyny-Mirowska-Mirowska(ścieżka rowerowa)-na i z Stopień Wodny Kościuszko(kładka pieszo-rowerowa)-Tor Kajakarstwa Górskiego-Tyniecka-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa, myślałem, że całą trasę przebędę samotnie i nie spotkam nikogo, a tu ku memu zdziwieniu kilku bikerów i spacerowicz mnie minęło)-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany-Most Dębnicki-Kościuszki-Włóczków-Ujejskiego-Dunin-Wąsowicza-Kałuży-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-chacjenda ;P

Stawy rybne I © wojtas71

Stawy rybne II © wojtas71

M.P.L. pas strtowy © wojtas71

Kładka pieszo-rowerowa © wojtas71

Kładka pieszo-rowerowa 2 © wojtas71

Pogoda dosyć ciepło, mglisto, zachmurzenie i już ciemno mimo, iż wcześnie wyjechałem ;P
Puls min.97 max.173 śr.130
Śr.- 21,59 km/h
Max.- 39,04 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich tu lukających :D

wojtas71
| 19:00 środa, 28 października 2009 | linkuj Kajman tak wygląda :D, ale woda jest może złudzenie powoduje to "coś" na powierzchni, wyglądem podobne do lodu, kry lodowej ;P Pozdrowerek :)
Kajman
| 07:38 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Ze stawów ktoś chyba wodę podpinkolił bo cosik suche:)
wojtas71
| 22:48 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj Dynio robin fakt kładka klasyk ;P ja zaliczam, ale mieszkam dosyć daleko od niej :D Pozdrowerek :)
robin
| 20:16 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj :) Kładka Klasyk - nawet ją zaliczają Ci co tam nie mieszkają :) Pozdrawiam
Dynio
| 19:48 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj Ta kładka to klasyk chyba każdy ją zalicza kto mieszka w tamtym rejonie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa przed