avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Tor Kajakarstwa Górskiego, następnie Masa Krytyczna :D

Piątek, 26 marca 2010 · dodano: 26.03.2010 | Komentarze 5

Cel Tor Kajakarstwa Górskiego :D
Trasa Lea-Gramatyka-Nawojki-Budryka-Miasteczko studenckie-Reymonta-Chodowieckiego-alejka koło byłego basenu KSC-Błonia(ścieżka rowerowa)-Al.Krasińskiego-Most Dębnicki-wał nadwiślany-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa, po obu stronach wypalone trawy łąk, straszliwy wmordewind i swąd spalenizny)-Tyniecka-Tor Kajakarstwa Górskiego(4 kółeczka wokół)-powrót taki sam to znaczy-Tyniecka Trasa Rowerowa-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany-Most Dębnicki-Kościuszki(przejazd)-Al.Krasińskiego(chodnik)-Dunin-Wąsowicza(przejazd)-Kijów-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(w spół z blachosmrodami)-domunek(dosłownie na moment :))
Moja Tyniecka Trasa Rowerowa podzielona...

Lewa strona cała wypalona... © wojtas71

...prawa strona niczym się nie różni... © wojtas71

ciąg dalszy wypalonych traw łąkowych na tle Klasztoru oo.Kamedułów na Bielanach © wojtas71

Prosta - Tyniecka Trasa Rowerowa © wojtas71

Akcent wiosenny ;) "...i ojciec co w polu orze nie będzie mnie bił..." © wojtas71

jeszcze raz spalenizna łąk © wojtas71

Tor Kajakarstwa Górskiego :D © wojtas71

Part II
Cel Masa Krytyczna ;)
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Karmelicka-Szewska-Rynek Gł.(jak co miesiąc zbiórka tradycyjnie pod pomnikiem Adama Mickiewicza czyli tzw."Adasiem" ;))
Sama Masa tuż po 18 ruszyła następującą trasą Rynek Gł.(kółeczko)-Szewska-Dunajewskiego-Basztowa-Westerplatte-Św.Gertrudy-Stradom/ska(różne nazwy)-Krakowska-Most Piłsudskiego-Legionów Piłsudskiego-Kalwaryjska-Rondo Matecznego-Konopnickiej-Rondo Grunwaldzkie-Konopnickiej-Most Dębnicki-Zwierzyniecka-Franciszkańska-Plac Wszystkich Świętych-Grodzka-Rynek Gł.(kółeczko)i tak koniec Masy meldujemy się ponownie pod "Adasiem" po przebyciu trasy 10 km w 1,20 min. jazdy :P Powrót Szewska-Karmelicka-Królewska-Podchorążych-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-domunek :)
Ludzi dosyć sporo 180 widać wiosna to i frekwencja jest ;>
Masa Krytyczna i mini bike ;) © wojtas71

Masa Krytyczna nocą © wojtas71

Masa Krytyczna nocą 2 © wojtas71

Filmik: >-->> <<--<
Pogoda bardzo ciepło, słonecznie, tak jak wczoraj ;)
Puls min.115 max.172 śr.133
Śr.- 15.21 km/h
Max.- 39.71 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)