avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Niepołomice, Puszcza Niepołomicka i okolice :D

Sobota, 29 maja 2010 · dodano: 29.05.2010 | Komentarze 4

Cel Niepołomice, Puszcza Niepołomicka i okolice :D
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Karmelicka-Dunajewskiego-Planty(z uwagi na remont Długiej i skrzyżowania okolicznych ulic)-Basztowa-Lubicz-Rondo Mogilskie(ścieżka rowerowa)-Mogilska-Wieczysta-Al.Jana Pawła II-Węzeł Rayskiego-Al.Jana Pawła II-Rondo Czyżyńskie-Al.Jana Pawła II-Plac Centralny Reagana-Al.Jana Pawła II-Ptaszyckiego-Igołomska-Pobiednik(postój napojenie)-zawrotka-Brzeska-3 Maja-Kazimierza Wielkiego-Zamkowa-Niepołomice(na Rynku festyn-odpust, kiermasze, wesołe miasteczko etc.)-Park Miejski-Zamek Królewski-parcours do jazdy konnej(rozstawiona scena na jakiś koncert)-przejazd uliczkami miasta-Kopiec Grunwaldzki-Puszcza Niepołomicka(teren, teren i jeszcze raz teren ewentualnie alejki, ścieżki rowerowe różne szlaki i trudności, ogólnie kompleksowe objazdy obszarów)-powrót-3 Maja-Brzeska-Igołomska-Ptaszyckiego-Al.Jana Pawła II-Plac Centralny Reagana-Al.Jana Pawła II-Rondo Czyżyńskie-Al.Jana Pawła II-Węzeł Rayskiego-Al.Jana Pawła II-Wieczysta-Mogilska-pod mosty kolejowe-Mogilska-Rondo Mogilskie(ścieżka rowerowa)-Kopernika(kontrapas, ścieżka rowerowa)-Mikołajska-Rynek Gł.-Szewska-Karmelicka-Królewska-Podchorążych-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-chaciorka ;)
Super fajna i udana trasa prawie niespełna 100 km :)

Brzeska (most nad Wisłą) © wojtas71

Brzeska (most nad Wisłą w całej okazałości) © wojtas71

Wisła (widok z mostu) © wojtas71

:D :D ;) © wojtas71

Pogoda ciepło, szaro, pochmurnie, znikomo słonecznie, muszkowato-komarkowo :P
Puls min.116 max.173 śr.139
Śr.- 22,78 km/h
Max.- 41,88 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich mnie odwiedzających :D