avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

To tu, to tam...

Wtorek, 22 czerwca 2010 · dodano: 22.06.2010 | Komentarze 0

To tu, to tam, czyli wszędzie tam gdzie coś ciekawego się działo i/lub dzieje ;P
Wykorzystując pogodę wyruszyłem po 2-dniowej niejeździe :)
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Grottgera-Gzymsików-Mazowiecka-Krowoderska-Szlak-Warszawska(ścieżka rowerowa)-pl.Matejki(ścieżka rowerowa)-Brama Floriańska-Floriańska-Pijarska-Św.Jana-Rynek Gł.-Szczepańska-pl.Szczepański(wystawa fotografii i wydarzeń z przed lat wybranych kilku dzielnic Krakowa)-Szczepańska-Rynek Gł.-Grodzka-Św.Idziego-Stradom/ska-Krakowska-pl.Wolnica-Mostowa-Podgórska-Most Powstańców Śląskich-Na Zjeździe-pl.Getta-pod Na Zjeździe-Solna-Zabłocie-Kącik-Stacja kolejowa Zabłocie-Przemysłowa-Lipowa(była Fabryka Emalii Oskara Schindlera)-Romanowicza-Zabłocie(ścieżka rowerowa)-pod most kolejowy-Grudzińskiego-Klimeckiego-Al.Powstańców Wielkopolskich-pod most kolejowy-Al.Powstańców Śląskich(chodnik, alejka)-Czyżówka-Kamieńskiego-Rondo Matecznego(przechodząc jak należy jednocześnie zajechał przejście blachosmród tuż przed wejściem zd.....em dziada ile wlezie miał jakieś "ale", a ja to zignorowałem dając mu znak ręcznie)-Wadowicka-Łagiewniki-Brożka(cały czas ścieżka rowerowa)-Kapelanka-Kobierzyńska-Rydlówka-Wadowicka-zawrotka-Rydlówka-Kobierzynska-Kapelanka-Monte Cassino(cały czas ścieżka rowerowa)-Rondo Grunwaldzkie-Konopnickiej-pod Rondo Grunwaldzkie-Konopnickiej-Most Dębnicki-Jubilat-Al.Krasińskiego(przejazd rowerowy)-Dunin-Wąsowicza-Kałuży-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka, przy skrzyżowaniu P z AK tak jak wcześniej znowu zajechał na przejściu blachosmród "badylarz" razem z grupą przechodniów zgasiliśmy jego zapał i zamiary skrętu w prawo)-chatunieczka :>
Kolejne z serii "coś dziwnego":

Mikrofalówka miejska ;) :D © wojtas71

Wystawa fotografii i wydarzeń z przed lat wybranych kilku dzielnic Krakowa (pl.Szczepański) © wojtas71

Była Fabryka Emalii Oskara Schindlera (Lipowa) © wojtas71

Była Fabryka Emalii Oskara Schindlera 2 (Lipowa) © wojtas71

Estakada się wznosi (Klimeckiego-Płaszowska-Powstańców Wielkopolskich) © wojtas71

Ścieżynka (Czyżówka) © wojtas71

Mostek pieszo-rowerowy (Rydlówka) © wojtas71

Śmigłowiec wojskowy (Błonia) © wojtas71

Pogoda ciepło, słonecznie, sucho, bez opadów :)
Puls min.108 max.137 śr.116
Śr.- 15.89 km/h
Max.- 30.11 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)