avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Objazdówkowo w około...

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 2

Objazdówkowo w około, czyli to co nie udało mi się wcześniej zobaczyć, a myślę iż warto było to też takowe zaliczyłem ;P Km nie za imponujące, ale nie o to w końcu chodzi :D tłumaczę to ograniczonym czasem :)
Trasa Lea-Gramatyka-Nawojki-Budryka(miasteczko studenckie)-AGH-Chodowieckiego-alejka wzdłuż ogrodzenia byłego basenu KSCracovii i stadionu TSW-Reymana(już prawie gotowa i częściowo otwarta lecz jeszcze nie przejezdna)-Park Jordana-Reymonta(ścieżka rowerowa)-Reymana(tak jak wcześniej nadmieniałem)-Reymonta(ścieżka rowerowa)-Ingardena(ścieżka rowerowa)-Błonia(ścieżka rowerowa)-Kałuży-Dunin-Wąsowicza-Smoleńsk-Filharmonia-Franciszkańska(remont torowiska)-Grodzka-P-Dominikańska(remont torowiska)-Planty-Kopernika-Al.Powstania Warszawskiego(cały czas ścieżka rowerowa)-Rondo Grzegórzeckie-Kotlarska-Podgórska-Galeria Kazimierz-zjazd na Bulwar Kurlandzki-pod most kolejowy-Bulwar Kurlandzki-pod Most Powstańców Śląskich-Bulwar Kurlandzki-pod kładkę pieszo-rowerową "Bernatka"-pod Most Piłsudskiego-Bulwar Czerwieński-pod Most Grunwaldzki-Planty-Smocza(cały czas ścieżka rowerowa)-Bernardyńska-Św.Idziego-Grodzka(ścieżka rowerowa)-Rynek Gł.-Floriańska-Pijarska-przejście podziemne pod Dworcem Gł.-pl.Kolejowy-Galeria Krakowska-Pawia-Szlak-Długa(remont już powoli idzie ku końcowi)-Prądnicka-Nowy Kleparz-Lubelska-Mazowiecka-Grottgera-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-domcio :>

Ulica, ścieżka pieszo-rowerowa Reymana © wojtas71

Remont torowiska 4 Franciszkańska © wojtas71

Remont torowiska 5 Dominikańska © wojtas71

Remont torowiska 6 Dominikańska © wojtas71

Pogoda ciepło, pochmurnie, duszno ;)
Puls min.101 max.134 śr.116
Śr.- 16.03 km/h
Max.- 26.94 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)