avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Około miejsko :)

Sobota, 12 marca 2011 · dodano: 12.03.2011 | Komentarze 2

Inauguracja sezonu 2011, z całą pewnością można już powiedzieć, że sezon uznajemy za otwarty :D
Cel to wprawić się w jazdę po dosyć dużej przerwie w jeździe ;P
Trasa Lea-Rolnicza-Piastowska-Błonia(ścieżka rowerowa)-Kałuży(ścieżka rowerowa)-Al.Krasińskiego(przejazd rowerowy)-Smoleńsk-Planty-Wiślna("nowy" kontrapas)-Św.Anny("nowy" kontrapas)-Podwale-Szewska-Rynek Główny-Sienna-Mały Rynek-Mikołajska("nowy" kontrapas)-Kopernika(kontrapas)-zawrotka-Mikołajska-Rynek Główny-Św.Jana("nowy" kontrapas)-Pijarska-Brama Floriańska-Planty-Szpitalna-Mały Rynek-Stolarska-Grodzka-Św.Idziego-Bernardyńska(ścieżka rowerowa)-Smocza-Most Grunwaldzki-Rondo Grunwaldzkie(cały czas ścieżka rowerowa)-pod Most Grunwaldzki-Bulwar Wołyński-Ludwinowska-Most Retmański-Rollego-pod Most Piłsudskiego-Bulwar Podolski-Józefińska("nowy" wjazd/wyjazd na kładkę pieszo-rowerową "Bernatka")-Mostowa("nowy" kontrapas)-Trynitarska("nowy" kontrapas)-Gazowa-Św.Wawrzyńca-Bożego Ciała-Miodowa-Krakowska-Dietla-Planty-zjazd na Bulwar Czerwieński(ścieżka rowerowa)-pod Most Dębnicki-Bulwar Rodła(interwencja policji w kwestii handlu/spożywania napoju złocistego "Pe..ła" przez młodzież ;P :D Widać pierwsze ciepło i już się zaczyna...)-Flisacka-Kościuszki-Kasztelańska-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-dom :))

Wiślna "nowy" kontrapas © wojtas71

Mostowa "nowy" kontrapas © wojtas71

Trynitarska "nowy" kontrapas © wojtas71

Trynitarska "nowy" kontrapas 2 © wojtas71

Bardzo dużo ludzi na wszelakie sposoby (spacer, biegi, nordic walking, rolki, rowery...) kultywujące wysiłek fizyczny ;D
Pogoda ciepło, słonecznie, tak jak lubię ;)
Puls min.110 max.172 śr.136
Śr.- 13.97 km/h
Max.- 33.38 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)