avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Niedaleko z uwagi na wiatr i wiszący opad :P

Piątek, 8 kwietnia 2011 · dodano: 08.04.2011 | Komentarze 2

Niedaleko z uwagi na wiatr i wiszący opad, który już pojawił się zaraz po wyjściu na pole, ale nie spanikowałem i zagnałem przed siebie ;P
Trasa Lea(korek blachosmrodów całą trasą)-Kijowska-Czarnowiejska-Miechowska-Reymonta(ścieżka rowerowa)-Czysta-Dolnych Młynów-Krupnicza-Szewska-Rynek Główny(Offcamera International Festival of Independent Cinema)-Sienna-Starowiślna-Podgórska-Kładka pieszo-rowerowa Bernatka-Przy Moście-zjazd na Bulwar Podolski-pod Most Piłsudskiego-wyjazd na Rollego-Most Retmański-Ludwinowska-Planty-pod Most Grunwaldzki-Bulwar Wołyński-Bulwar Poleski-pod Most Dębnicki-wyjście na wał nadiślany-Most Dębnicki-Kościuszki-Włóczków(ścieżka rowerowa)-Ujejskiego-Dunin-Wąsowicza-Kałuży-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-chacia :)

Offcamera IFoIC © wojtas71

Kładka Bernatka © wojtas71

Podobno jest powiedzenie :P, iż nie powinno się kupować samochodów na "F" :D czyli francuskich, Fiatów i tych...poniżej, ale po takiej reklamie trudno się nie skusić na to :) :O :D
Fordowo © wojtas71

Podest pod balon widokowy © wojtas71

Pole nadziei © wojtas71

Plaża naturalna z naniesionego piachu © wojtas71

Naprawiona alejka Bulwaru Poleskiego © wojtas71

Pogoda pochmurnie, silny wiatr, co jakiś czas deszczykowo ;D
Puls min.63 max.134 śr.103
Śr.- 15.83 km/h
Max.- 32.81 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)