avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• HRmax 182 (100%)
  • Sprzęt KROSS

Kładka "Bernatka", "Rękawka"...

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 26.04.2011 | Komentarze 2

Kładka "Bernatka", "Rękawka" - Wzgórze Lasoty i Kopiec Krakusa ;)
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Kijowska-Nawojki-Czarnowiejska-Miechowska-Reymonta(ścieżka rowerowa)-Park Jordana-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piłsudskiego-Straszewskiego-Filharmonia-Straszewskiego-Podzamcze-Św.Idziego-Stradom/ska-Krakowska-pl.Wolnica-Mostowa(kontrapas, ścieżka rowerowa)-kładka pieszo-rowerowa "Bernatka"-Brodzińskiego-Staromostowa-Limanowskiego-Rynek Podgórski-Parkowa(podjaździk)-Stawarza-Wzgórze Lasoty tzw."Rękawka"(Fort 31 Benedykt, kościółek, kramy, stragany, festyn itd.)-kładka pieszo-rowerowa nad Al.Powstańców Śląskich-droga rokadowa(podjaździk)-Kopiec Krakusa(relikty Fort 33 Krakus, stragany, namioty, miasteczko średniowieczne wojów i ludu z epoki, pokazy bitwy wojów itd.)-powrót-droga rokadowa(zjaździk)-kładka pieszo-rowerowa nad Al.Powstańców Śląskich-Dembowskiego-Stawarza-Parkowa(zjaździk)-Rynek Podgórski-Limanowskiego-Staromostowa-Brodzińskiego-kładka pieszo-rowerowa "Bernatka"-Mostowa(kontrapas, ścieżka rowerowa)-pl.Wolnica-Bożego Ciała-Dietla-Stradom/ska-Św.Idziego-Podzamcze-Powiśle-Zwierzyniecka-Jubilat-Kościuszki-Włóczków(cały czas ścieżka rowerowa)-Ujejskiego-Dunin-Wąsowicza-Kałuży-Błonia(na przełaj i ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-domeczek ;)

Kładka pieszo-rowerowa "Bernatka" © wojtas71

Kopiec Krakusa © wojtas71

Droga rokadowa pod Kopiec Krakusa © wojtas71

Kładka pieszo-rowerowa nad Al.Powstańców Śląskich © wojtas71

Pogoda dosyć ciepło, słonecznie, lekki wiaterek :D
Puls min.115 max.182 śr.157
Śr.- 13.76 km/h
Max.- 31.47 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)