avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Pierwsze słodkie rowerowe spotkanie Tyniec przez Tor Kajakarstwa Górskiego :D

Poniedziałek, 27 czerwca 2011 · dodano: 27.06.2011 | Komentarze 2

Trasa Lea-Gramatyka-Nawojki-Budryka(miasteczko studenckie AGH)-Chodowieckiego-Cichy Kącik-alejka wzdłuż byłego basenu KSCracovii-Błonia(ścieżka rowerowa)-Kałuży-Dunin-Wąsowicza-Ujejskiego-Włóczków-Kościuszki-wał nadwiślany(zjazd na Bulwar)-pod Most Dębnicki-wjazd na wał nadwiślany naprzeciwko Jubilatu(tu umówione spotkanie z Jurkiem vel Jurasem, Dawidem vel Yakoshim i jego bratem Marcinem)-trochę było kłopotów z powietrzem w kole Jurka, ale po dopompowaniu pomogło-ruszyliśmy trasą następującą :
Most Dębnicki-przejście podziemne pod Konopnickiej-wał nadwiślany-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-tutaj kolejne zdarzenie z kołem nie dające kontynuacji w dalszej jeździe, niestety nic nie zdziałaliśmy poszukaliśmy wulkanizacji, która była na szczęście niedaleko i zreperowaliśmy, a właściwie fachowiec "dał" "nową" dętkę-kontynuowaliśmy dalszą jazdę-Tyniecka-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-Tor Kajakarstwa Górskiego-pod Stopień Wodny Kościuszko-Portowa-nadbrzeże wiślane i barek pod Opactwem(odpoczynek, posiłek, rozmowy, ponieważ dalsza jazda nie była możliwa z uwagi na ponowny kłopot z powietrzem w kole, które znowu uszło w niewiadomych okolicznościach Jurek zatelefonował po pomoc w sensie odwiezienia siebie wraz z rowerem)-dalej kontynuowaliśmy drogę powrotną już w trójkę trasą-Portowa-pod Stopień Wodny Kościuszko-Tor Kajakarstwa Górskiego-Tyniecka-Tyniecka Trasa Rowerowa-wał nadwiślany(teren)-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany-przejście podziemne pod Konopnickiej-Most Dębnicki(tu się pożegnałem z Dawidem i Marcinem i każdy pojechał w swoją stronę)-wał nadwiślany-Wawel-Planty(cały czas ścieżka rowerowa)-Smocza-Bernardyńska-Grodzka-Rynek Gł-Szewska-Krupnicza(cały czas ścieżka rowerowa)-Dolnych Młynów-Czysta-Reymonta-Piastowska(chodnik)-domuś ;P

Nabrzeże wiślane i barek © wojtas71

Park maszyn ;P © wojtas71

Powod odpadnięcia jednego z uczestników © wojtas71

Śmigłowiec © wojtas71

Śmigłowiec 2 © wojtas71

Wielkie podziękowania za wspólny wyjazd oraz do następnego już bez przykrych przygód i mam nadzieję w większym gronie ;)
Pogoda ciepło, słonecznie, bardzo przyjemnie 8-)
Puls min.108 max.133 śr.116
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)