avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Giebułtów, Korzkiew, Ojców i Skała

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 4

Bardziej wnikliwe "eksploracje" okolicy ;]
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Piastowska-Głowackiego-Czyżewskiego-wiadukt-Wybickiego-Racławicka-Park Wyspiańskiego-Łokietka-Opolska-Wyki-Pachońskiego-Tajber-Zielińska-Glogera-Krakowskie Przedmieście-Zielonki-Januszowice-Giebułtów(podjaździk, Kościół)-zawrotka-Prądnik-Korzkiewski-Korzkiew(Zamek i Kościół)-zawrotka-Prądnik-Korzkiewski-Rezerwat Brzozy Ojcowskie-Ojcowski Park Narodowy-Ojców(Brama Krakowska, Źródełko Miłości, droga asfaltowa, Zamek, ośrodki wypoczynkowe i turystyczne, Kaplica "Na Wodzie", źródełko)-Grodzisko(podjaździk w stronę Skały)-Skała(Kościół z dzwonnicą, Rynek z Florianem)-zawrotka-Grodzisko-Kapliczka "w skale"-Kaplica "Na Wodzie"(wcześniej źródełko)-Ojców-ścieżka czarny szlak-Ojcowski Park Narodowy-Ojców(Brama Krakowska, Źródełko Miłości)-Rezerwat Brzozy Ojcowskie-Prądnik-Korzkiewski-Januszowice-Zielonki-Krakowskie Przedmieście-Glogera-Tajber-Zielińska-Pachońskiego-Wyki-Bat."Skała"AK-Park Wyspiańskiego-Racławicka-Wybickiego-wiadukt-Czyżewskiego-Głowackiego-Piastowska-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-chacia ;)

Spodenki rowerowe © wojtas71

Nowe spodenki rowerowe po okazyjnej cenie wyprzedażowej z "Biedronki" ;)
Dzwonnica (Giebułtów) © wojtas71

Rynek z Florianem (Skała) © wojtas71

Urząd Gminy (Skała) © wojtas71

Widoczek kózki w drodze powrotnej (Ojców) © wojtas71

Pogoda bardzo ciepło, bardzo słonecznie, błękitne niebo, komarkowo, muszkowato :D
Puls min.118 max.172 śr.133
Pozdrowerek dla wszystkich mnie odwiedzających :D

wojtas71
| 10:38 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj @pankracy Kot być może był, ale aż tak wyostrzonego wzroku nie mam :P Przy okazji kolejnych "odwiedzin" będę bardziej czujny i uważnie będę wypatrywał jegomościa :P
Pozdrowerek :)
pankracy
| 20:19 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj kózka na posterunku jak zwykle, a w Ojcowie pod hotelem nie było kota ?
wojtas71
| 14:19 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj @Kajman Ja już myślałem, że wróciliście do domu :( Poza tym nie byłem w Pieskowej Skale, a i wyruszyłem w trasę późnym popołudniem więc chciałem wrócić przed zmrokiem.
Pozdrowerek :)
Kajman
| 20:19 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj No pięknie, przejechałeś koło nas i nic nie mówiłeś:(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwils