avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Zaułkami miejskimi i nie tylko ;P

Wtorek, 19 lipca 2011 · dodano: 19.07.2011 | Komentarze 0

Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Piastowska-Bronowicka-Rydla(przejazd kolejowy)-Radzikowskiego-Wybickiego(częściowo ścieżka rowerowa, alejka)-Twardego-pod most kolejowy-Twardego-pod most kolejowy-Prądnicka-Planty-Dworzec Towarowy(ścieżka rowerowa)-Kamienna-pod Al.29 Listopada-Warszawska(ścieżka rowerowa)-Tunel pieszo-rowerowy pod Dworcem Głównym-Stwosza-Muzeum AK-Rakowicka-Lubomirskiego(cały czas ścieżka rowerowa)-Rondo Mogilskie-Powstania Warszawskiego-Rondo Grzegórzeckie-Al.Pokoju(alejka, chodnik, ścieżka)-Dąbie-Plaza-Decathlon-Al.Pokoju-Rondo 308 Dywizjonu-M 1(alejka)-Al.Pokoju(chodnik przyjazny rowerzystom)-Dąbie-wał nadwiślany-pod Stopień wodny Dąbie-Bulwar Kurlandzki-pod most kolejowy-Bulwar Kurlandzki-Kotlarska-pod Most Kotlarski-Podgórska-pod most kolejowy-pod Most Powstańców Śląskich-Bulwar Kurlandzki-pod "Bernatką-Bulwar Kurlandzki-pod Most Piłsudskiego-Bulwar Kurlandzki-Bulwar Czerwieński-pod i na Most Grunwaldzki-Bulwar Wołyński-Most Dębnicki-Jubilat-Al.Krasińskiego(przejazd rowerowy)-Kijów-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-chatunieczka :>

Piękny Dworek pozostawiony sam sobie © wojtas71

"Beczka" pięknie wkomponowana (kolorystycznie i nie tylko) w otoczenie © wojtas71

Uno poszło na stracenie lub "ktoś" porzucił © wojtas71

Tunel pieszo-rowerowy pod Dworcem Głównym © wojtas71

Ekskluzywna budowla przy Galerii Kazimierz © wojtas71

Widoczek na Wawel i...na mnie © wojtas71

Pogoda bezdeszczowa wytrzymała, ale jak tylko minąłem próg domu to oznaki przyniosły burzę z grzmotami ;P Tak więc mogę mówić o szczęściu :D
Pogoda ciepło, lekko słonecznie, pochmurnie, przyjemnie :]
Puls min.90 max.138 śr.119
Pozdrowerek dla wszystkich mnie odwiedzających :D