avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Masa Krytyczna i przejaźdźik po niej...

Piątek, 29 lipca 2011 · dodano: 29.07.2011 | Komentarze 3

Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Karmelicka-Szewska-Rynek Gł.(zbiórka jak co miesiąc oczywiście pod pomnikiem Adama Mickiewicza vel. "Adasia")
Masa deczko opóźniona z racji negocjacji i omówienia trasy, czyli organizacja z policją, która nas ma eskortować przez całą drogę ;)
Odczekaliśmy jakiś czas (zauważyłem w tłumie rowerzystów postacie : Robina wraz z synem Tadziem , a gdzieś w trakcie jazdy dołączył Striderek ) i tak około +/- 18.15 ruszyliśmy po następującej trasie : Rynek Gł.(kółeczko wokół)-Sienna-Starowiślna-Most Piłsudskiego--Bohaterów Getta-Na Zjeździe-Limanowskiego-Wielicka-Malborska-Kamieńskiego-Rondo Matecznego-Konopnickiej-Rondo Grunwaldzkie-Most Grunwaldzki-Dietla-Grzegórzecka-Wielopole-Sienna-Rynek Gł.(kółeczko wokół już sami bez policji)-koniec Masy ponownie pod pomnik Adama Mickiewicza na zakończenie podziękowania za wspólną jazdę i czego zwyczaj podniesienie swoich rowerów. Następnie pożegnaliśmy się i każdy pojechał w swoją stronę. Oni w trójkę w stronę NH, a ja w swoją tj. powrót Wiślna-Planty-Podzamcze-Wawel-wał nadwiślany-Jubilat-Al.Krasińskiego(przejazd rowerowy)-Kijów-Błonia (ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-chacia :)

Radiowozy eskorty policyjnej © wojtas71

Masa Krytyczna ;D © wojtas71

Trasa liczyła 14 km przy czasie 1 h 25 m jazdy ;>
Rowerzystów całkiem sporo, bo 130 sztuk ;P
Pogoda ciepło, lekko pochmurnie, słonecznie, dusznawo, w sumie bardzo dobrze ;)
Puls min.106 max.140 śr.122
Max.- 32.8 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)