avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Tor Kajakarstwa Górskiego ;P

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 12.08.2011 | Komentarze 3

Dawno nie odwiedzane Tor i kładka, a w trakcie trasy niespodzianka, ale o tym poniżej w opisie ;P
Trasa Lea-Rolnicza-Piastowska-Błonia(ścieżka rowerowa)-Kałuży-Dunin-Wąsowicza(ścieżka rowerowa)-Ujejskiego-Włóczków-Kościuszki-Most Dębnicki-wał nadwiślany-pod Most Zwierzyniecki-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-tu zmiana stałej trasy z powodu remontu części nawierzchni i objazd Widłakową-Wielkanocną-następnie ścieżką w terenie poprawioną w sensie zasypania dziur kamieniami co wyniosło około 1,5 km zboczenia z asfaltu, a potem wjazd z powrotem na wał i tzw."prostą"-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-Tor Kajakarstwa Górskiego(5,5 kółeczka wokół)-kładka pieszo-rowerowa-Mirowska-wał nadwiślany(wzdłuż ogrodzenia oczyszczalni ścieków)-Księcia Józefa(ścieżka, teren)-pod Most Zwierzyniecki-Kościuszki-Salwator-Kasztelańska(ścieżka rowerowa)-Błonia(na przełaj i ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-domalek ;)

Tyniecka Trasa Rowerowa (ścieżka rowerowa) Remont © wojtas71

Trasa objazdowa (szuterek, teren) © wojtas71

Wjazd z powrotem na wał © wojtas71

Tyniecka Trasa Rowerowa (ścieżka rowerowa) Remont 2 tym razem od strony Toru © wojtas71

Widoczek na trasę objazdową © wojtas71

Tyniecka Trasa Rowerowa (ścieżka rowerowa, tzw."prosta") © wojtas71

Tor Kajakarstwa Górskiego (podium) © wojtas71

Śmigłowiec © wojtas71

Widoczek na Bielany © wojtas71

Kładka pieszo-rowerowa © wojtas71

Widoczek na Wisłę w tle centrum © wojtas71

Jednocześnie i niejako przy okazji w ten sposób minąłem w tym sezonie 2 kkm ;) huuuraaa :)
Pogoda ciepło, pochmurnie i zarazem później słonecznie, ogólnie przyjemnie ;>
Puls min.116 max.151 śr.135
Śr.- 22.36 km/h
Max.- 35.89 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)

wojtas71
| 21:17 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj @Kajman Nie wykluczone ;P , ale albo coś po drodze przekopują lub po prostu poprawiają zepsutą nawierzchnię. Z daleka nie widać o co konkretnie chodzi, wszystko zobaczymy kiedy oddadzą znowu do użytku ;)
@Robin Dzięki :) To wiesz o co chodzi ! ;P
Pozdrowerek :)
robin
| 20:41 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Gratulacje! Też dziś przejeżdżałem! tamtędy!
Kajman
| 18:35 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Ale jaja, rowerzyści zniszczyli nawierzchnię i trzeba wyznaczyć objazdy. Jak żyję czegoś takiego nie widziałem:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasok