avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Tor Kajakarstwa Górskiego ;)

Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 2

Trasa Lea-Rolnicza-Piastowska-Błonia(ścieżka rowerowa)-Kałuży-Dunin-Wąsowicza(ścieżka rowerowa)-Ujejskiego-Włóczków-Kościuszki-Most Dębnicki-wał nadwiślany-pod Most Zwierzyniecki-poniżej wału, a bliżej Wisły (teren)-wał nadwiślany(ścieżka rowerowa)-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-tu zmiana stałej trasy z powodu remontu części nawierzchni i objazd Widłakową-Wielkanocną-następnie ścieżką w terenie poprawioną w sensie zasypania dziur kamieniami co wyniosło około 1,5 km zboczenia z asfaltu, a potem wjazd z powrotem na wał i tzw."prostą"-Tyniecka Trasa Rowerowa(ścieżka rowerowa)-Tor Kajakarstwa Górskiego(5,5 kółeczka wokół)-kładka pieszo-rowerowa-Mirowska-wał nadwiślany(wzdłuż ogrodzenia oczyszczalni ścieków)-Księcia Józefa(ścieżka, teren)-pod Most Zwierzyniecki-Kościuszki-Salwator-Kasztelańska(ścieżka rowerowa)-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(alejka)-domuniek ;>

Bielany i Klasztor © wojtas71

Kładka pieszo-rowerowa 2 © wojtas71

Kładka pieszo-rowerowa 3 © wojtas71

Klasztor oo.Kamedułów 2 © wojtas71

Pogoda ciepło-chłodno, pochmurnie, przebijające się słońce ze znikomym skutkiem aczkolwiek ogólnie przyjemnie ;>
Puls min.114 max.150 śr.128
Śr.- 21.21 km/h
Max.- 39.70 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)