avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Masa Krytyczna

Piątek, 30 września 2011 · dodano: 30.09.2011 | Komentarze 2

Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-pl.Inwalidów-Karmelicka-Szewska-Rynek Gł.(tu tj. pod pomnikiem wieszcza jak co miesiąc zbiórka na wyjazd masowiczów :D)
Trochę zeszło na czekaniu (międzyczasie zdążyli dotrzeć Robin , a po nim zaraz i Striderek ), bo aż do 18.38 kiedy to doczekaliśmy się na eskortę policji w składzie : jeden radiowóz samochodowy i trzy motocyklowe ;P, po czym wyruszyliśmy tak w eskorcie następującą trasą : Rynek Gł.(2 kółeczka wokół)-Sławkowska-Dunajewskiego-Krowoderska-Al.Słowackiego-Łobzowska-Kazimierza Wielkiego-Al.Kijowska-Mazowiecka-Racławicka-Kazimierza Wielkiego-Al.Kijowska-Królewska-Podchorążych-Piastowska-Królowej Jadwigi-Salwator-Kościuszki-Zwierzyniecka-Retoryka-Smoleńsk-Straszewskiego-Podwale-Dunajewskiego-Szczepańska(pl.Szczepański)-Rynek Gł.-koniec Masy ponownie pod pomnik Adama Mickiewicza(nastąpił lekki chaos i zdezorientowanie za przyczyną pokazów "ogniowych" i tutaj pożegnaliśmy się i rozjechaliśmy w swoje strony oni tj.Robert i Przemek w kierunku domu, a ja również do swojego, z tym , że musiałem objechać na około zagrodzoną scenę i przyległości stworzone na koncert, który się odbędzie 02.10.11)tak obieżdżając natrafiłem jednak na zakończenie były podziękowania za wspólną jazdę i czego zwyczaj podniesienie swoich rowerów. Po wszystkim wróciłem trasą taką samą jak przyjechałem tylko w odwrotnej kolejności Rynek Gł.-Szewska-Karmelicka-pl.Inwalidów-Królewska-Podchorążych-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-chata :))
Trasa liczyła 13 km przy czasie 1 h 11 m jazdy ;>
Rowerzystów całkiem sporo, bo 173 sztuk ;P
Poniższe foto by robin

Masa Krytyczna © wojtas71

foto by ibikekrakow

Pogoda bardzo ciepło do zachodu słońca, słonecznie do zachodu, lekko dusznawo, w sumie bardzo dobrze jak na lato tej jesieni ;)
Puls min.98 max.140 śr.124
Max.- 33.4 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)