avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel nie było kiedy myśleć,

Czwartek, 24 lipca 2008 · dodano: 24.07.2008 | Komentarze 0

Cel nie było kiedy myśleć, wszystko tak wyszło na gorąco :)
Po"długiej"przerwie spowodowanej opadami deszczu przyszło rozpogodzenie, a z nim szansa na wyjażdżik i ja to wykorzystałem :P:D
Trasa Lea-Zarzecze-Na Błonie-Lindego-Zygmunta Starego(teren straszliwie zakałużony
:))-Filtrowa-Na Błonie-wał nad Rudawą(również mnóstwo kałuż :P)-Błonia(myślałem o paru kółeczkach lecz wiatr mnie do tego zniechęcił ;))-Piłsudskiego-Planty-Wiślna-
Rynek Gł.-Floriańska-Basztowa-Lubicz-Rondo Mogilskie(ścieżka rowerowa)-Mogilska-
Kielecka-Moniuszki-Supniewskiego-Farmaceutów-alejka nad Białuchą-Nadbrzeżna-
Narzymskiego-Lesista-Olszyny-Pilotów-Bajana-Chałupnika-Meissnera-Wieczysta-Al.Jana
Pawła II(ścieżka rowerowa)-alejkami przez teren Politechniki Krakowskiej-Al.Jana Pawła II(ścieżka rowerowa)-Węzeł gen.Rayskiego-Nowohucka(ścieżka rowerowa)-Rondo 308 Dywizjonu-M 1-Al.Pokoju(ścieżka rowerowa)-Dąbie-szlakiem bursztynowym(ścieżka rowerowa)-Stopień wodny Dąbie-pod Most Kotlarski-Podgórska-pod Most Powstańców Śląskich-Bulwar Kurlandzki-pod most Piłsudskiego-Bulwar Inflancki-pod Most Grunwaldzki-Bulwar Czerwieński-pod Most Dębnicki-Bulwar Rodła-wyjazd na wał(ścieżka rowerowa)Kościuszki-Włóczków-Ujejskiego-Dunin-Wąsowicza-Kałuży-Błonia-Piastowska-
chatka :>
Można by się było odzwyczaić od jazdy po takim okresie czasu :D
Pogoda ciepło-chłodno, wilgotno, mokro, wietrznie, muszkowato, wspaniale :)))