avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel miała być Masa, ale

Piątek, 25 lipca 2008 · dodano: 25.07.2008 | Komentarze 0

Cel miała być Masa, ale z uwagi na padający deszcz nie było, bo sie spóżniłem, a i nie wiem co się działo w ogóle :(
Po uporczywym opadzie w trzech odsłonach zdecydowałem się wyruszyć na samotną jazdę
po mieście :P
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Karmelicka-
Szewska-Rynek.Gł(pusto chyba pojechali lub odwołali;P)-Mikołajska-Kopernika(ścieżka
rowerowa)-Rondo Mogilskie-Al.powstania Warszawskiego(ścieżka rowerowa)-Rondo Grzegórzeckie(kończąca się przebudowa)-Kotlarska(ścieżka rowerowa-nowa;))-Podgórska
-Bulwar Kurlandzki-Bulwar Inflancki-Bulwar Czerwieński-Planty-Wawel-wał nad Wisłą-
Al.Krasińskiego-Piłsudskiego-Planty-Wiślna-Gołębia-Bracka-Rynek Gł.-Szewska-
Krupnicza-Wenecja-Piłsudskiego-Błonia(wokół 1,5 kółeczka przygotowania do jutrzejszego Allegro Power ;))-Piastowska-chatunia :)
Zaliczony dzień, a już myślałem, że przyjdzie siedzieć i patrzeć przez okno na ten"piękny świat" :D:D
Pogoda chłodno, mokro(trochę schlapany mimo błotników :>), wilgotno, duszno :))