avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel Kazimierz, Zwierzyniec,

Sobota, 30 sierpnia 2008 · dodano: 30.08.2008 | Komentarze 2

Cel Kazimierz, Zwierzyniec, Podgórze, centrum, Bronowice :)
Trasa Lea-Gramatyka-Nawojki-Kawiory-Miechowska-Reymana(ścieżka rowerowa)-Błonia(ścieżka rowerowa, 2 kółeczka wokoło, przygotowania do jutrzejszego MTB Marathonu zapisy itp., rozgrywane zawody jeżdzieckie z przeszkodami)-Park Jordana(alejki, kamieniste wokół)-wyjazd-Piłsudskiego-Planty(UJ, wokół miasta)-Floriańska-Rynek Gł.(przygotowania do jutrzejszego programu TVN"Po prostu tańcz z gwiazdami")-Sienna TUTAJ* (przejście przez ulicę Planty)-Starowiślna-Dietla-Św.Sebastiana-Brzozowa-Jakuba-Józefa-Estery-pl.Nowy-Meiselsa-Krakowska-Stradomska-Św.Idziego-Podzamcze-Powiśle-Retoryka-Garncarska-Krupnicza-Al.Mickiewicza-Reymonta
(ścieżka rowerowa)-Budryka-Nawojki-Rostafińskiego-Reymonta(cały czas ścieżka rowerowa)-Buszka-Armii Krajowej(częściowo teren pobocze drogi)-zjazd i wyjazd na Balicka(trochę utrudnienia na drodze z powodu budowy bloku)-Balicka-Na Błonie-most nad Rudawą-skręt i zjazd na wał nad Rudawą(teren zarośnięta ścieżka)-wał lewa Rudawa i prawa Emaus-wyjazd na Kościuszki-Zwierzyniecka-wał nadwiślany-Wawel-Planty(zjazd pod i na-za Most Grunwaldzki, Planty już balon widokowy powoli będzie gotowy do użytku)-wał nad Bulwarem Inflanckim-Most Piłsudskiego-Rollego-Most Retmański-Ludwinowska-Konopnickiej-Rondo Matecznego-Wadowicka-Brożka-gen.Grota-Roweckiego-Norymberska-Tyniecka-Praska-Park Dębnicki(jazda alejkami, odpoczynek i konsumpcja)-Tyniecka-Czarodziejska-Tyniecka-Most Dębnicki-Kościuszki-Łowiecka-Senatorska-Filarecka-stadion KSC(przygotowania do jutrzejszego meczu Derby KSCracovia-TSWisła"Święta wojna" jest 1906 powodów...;))-Błonia-Piastowska-chatunia :)
TUTAJ*W czasie jazdy spotkało mnie miłe ba bardzo miłe"zaskoczenie", ale pozytywne otóż spotkaliśmy się z Karlą76 i Nicramem:D Karluś już znam trochę, natomiast Nicrama poznałem osobiście właśnie dzisiaj ;) trochę pogadaliśmy (szkoda, że tak mało czasu było:P)i każdy w swoja stronę: Oni na zapis na MTB Marathon-Kraków(w takim właśnie celu przybyli do Krakowa),a ja na Kazimierz(coś załatwić :>)
Tak więc Powodzenia i Odniesienia sukcesu na jutrzejszej trasce!!! Będę trzymał kciuki :) za Was obojga :) dajcie popalić rywalom :D Wierzę w Was :))