avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Cel Rynek Główny i okolice,

Niedziela, 31 sierpnia 2008 · dodano: 01.09.2008 | Komentarze 0

Cel Rynek Główny i okolice, KSCracovia, Błonia :)
Po całodziennej wycieczce poza miasto, (po powrocie z niej spragniony roweru ;P) ruszyłem na krótką, ale wszędobylską przejażdżkę :D:D
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Karmelicka-Szewska-Rynek Gł.(oglądanie realizowanego przez TVN"Po prostu tańcz z gwiazdami",
kilka kółeczek po Rynku)-Grodzka(cały czas ścieżka rowerowa)-Św.Idziego-Bernardyńska-Smocza-Planty-Most Grunwaldzki-Rondo Grunwaldzkie-Monte Cassino-
Nowaczyńskiego-Praska-Czechosłowacka-Tyniecka(wał nadwiślany)-Most Dębnicki-Kościuszki-Lelewela-Senatorska-Filarecka-stadion KSCracovia(mecz derbowy Cracovia-Wisła jest 1906 powodów...;), objazd wokoło stadionu :P)-Błonia(sprzątanie po MTB Marathonie-Kraków, jeśli już o nim mowa to będąc na wspomnianej wcześniej wycieczce :> przechodziłem przez trasę, która to przebiegała m.in. przez Las Wolski, Sikornik i byłem chociaż jak nie uczestnikiem czynnym, to biernym tegoż Maratonu :D:D)-Piastowska-domeczek :):D
Pogoda ciepło, gorąco, słonecznie, super, wymarzona pogoda na wypady :)