avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt KROSS

Spontan po centrum...

Czwartek, 26 sierpnia 2010 · dodano: 26.08.2010 | Komentarze 0

Spontan po centrum tak by się rozjeździć, rozerwać i w ogóle :D
Trasa Lea-Nawojki-AGH-Budryka(miasteczko studenckie)-Chodowieckiego-Alejka wzdłuż byłego basenu KSCracovii, stadionu TSWisły i Parku Jordana-Kijów-Dunin-Wąsowicza(ścieżka rowerowa)-Al.Krasińskiego(przejazd rowerowy)-Smoleńsk-Filharmonia-Straszewskiego-Podzamcze-Wawel-Planty-na i pod Most Grunwaldzki-Planty-Ludwinowska-pod Konopnickiej-wał nad Wilgą(obie strony teren)-mostek-wał-Komandosów-Rozdroże(ścieżynka)-Kapelanka(ścieżka rowerowa)-Kobierzyńska-Rydlówka-Wadowicka-Łagiewniki-Zakopiańska-Do Wilgi-Borsucza-Brożka-Grota-Roweckiego-Kobierzyńska(ścieżka rowerowa)-Kapelanka-Monte Cassino(cały czas ścieżka rowerowa)-Rondo Grunwaldzkie-na i pod Most Grunwaldzki-Planty-Smocza-Bernardyńska-Św.Idziego-Grodzka-Rynek Gł.-Szczepańska-pl.Szczepański(fontanna po zmroku)-Szczepańska-Rynek Gł.-Szewska-Karmelicka-pl.Inwalidów-Królewska-Podchorążych-Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-dom :P
Ps. Dzisiaj po południu było nam dane przez chwilkę spotkać się z Robinem i jego rodzinką ja na przystanku tramwajowym oni na rowerach ;) Z tego miejsca Serdeczne Pozdrowerek dla całej rowerowej trójeczki :D

Wał nad Wilgą jedna strona... © wojtas71

Mostek nad Wilgą © wojtas71

Wał nad Wilgą...i druga strona © wojtas71

Most nad Wilgą Konopnickiej © wojtas71

Fontanna wieczorową porą © wojtas71

Pogoda dosyć ciepło, lekko słonecznie, pochmurnie :D
Puls min.89 max.136 śr.126
Śr.- 16.36 km/h
Max.- 27.18 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)