avatar Ten blog rowerowy prowadzi wojtas71 z miasteczka K-ów, K-ce. Mam przejechane 26595.49 kilometrów w tym 2384.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wojtas71.bikestats.pl

• Sprzęt TREK

Masa Krytyczna i mały przejaźdźik po niej...

Piątek, 27 sierpnia 2010 · dodano: 27.08.2010 | Komentarze 2

Masa Krytyczna i mały przejaźdźik po niej w okolice "Bernatki" :P
Trasa Młynówka Królewska(ścieżka rowerowa)-Podchorążych-Królewska-Karmelicka-Szewska-Rynek Gł.(a tutaj jak zwykle zbiórka bikerów tzn. pod "Adasiem")
Po około 18:15 wyruszyliśmy, a trasa wiodła Rynek Gł.-Szewska-Karmelicka-Al.Słowackiego-Długa-Szlak-Warszawska-Kurniki-Pawia-Galeria Krakowska-Dworzec Gł.-Westerplatte-Św.Gertrudy-Św.Idziego-Grodzka-Rynek Gł.(kółeczko wokół)-na zakończenie Masy przemowa w związku z przejazdem i przyszłościowymi planami wyjazdowymi tj. Tydzień Mobilności oraz podniesienie rowerów ponad głowy, co już jest tradycją i w zwyczaju ;)
Masa to 8 km i prawie 1 h jazdy ;)
Bikerów jak na koniec wakacji i ze względu na pogodę to dosyć sporo bo około 60 osób ;)
Powrót Rynek Gł.-Sienna-Starowiślna-Podgórska-kładka pieszo-rowerowa "Bernatka"(właśnie od tego miejsca deszczyk, który mi towarzyszył aż do końca)-Bulwar Kurlandzki-pod Most Piłsudskiego-Bulwar Kurlandzki-Bulwar Czerwieński-pod Most Grunwaldzki-Bulwar Czerwieński-ścieżynka na wał-Jubilat-Al.Krasińskiego(przejazd rowerowy)-Kijów-Błonia(ścieżka rowerowa)-Piastowska(chodnik)-domelek :>

Kładka pieszo-rowerowa "Bernatka" (widok od strony Podgórskiej/Mostowej) © wojtas71

Masa Krytyczna (wlepka) © wojtas71

Filmik: >>--> <--<<
Pogoda dosyć ciepło, duszno, pochmurnie i w rezultacie deszczykowo :D
Puls min.110 max.134 śr.123
Śr.- 16.36 km/h
Max.- 31.20 km/h
Pozdrowerek dla wszystkich odwiedzających mnie :)